جديدترين و مدرن ترين فروشگاه اينترنتي

جديدترين و مدرن ترين فروشگاه اينترنتي
به ايران شاپ خوش آمديد

آرشیو فروشگاه

تیتر ها

تماس با ما

صفحه اول

مجموعه آموزش های کامل انواع دفاع شخصی

مجموعه آموزش های کامل انواع دفاع شخصی

مجموعه دفاع شخصی

ااین محصول مجموعه ای از آموزش های دفاع شخصی است که جمع آوری شده است و با قیمت کم به شما تقدیم می شود.
این مجموعه شامل:
1. Hand To Hand Combat شامل 12 درس مختلف بوده که توسط ماهر ترین و مجرب ترین استادادن نیروهای نظامی که در مراکز آموزشی کالیفرنیا و سن دیگو در حال آموزش به سربازان هستند تهیه شده است. همچنین طریقه دفاع شخصی و نیز ضربه زدن به صورت سریع به طوری که حریف با یک ضربه از پای بیفتد و بسیار از موضوعات دیگر به شما آموزش داده می شود.
2. Bas Ruttens "Lethal Street Fighting" Self Defense System در این فیلم اموزشی به صورت کامل و از مبتدی تا حرفه ای اموزش داده شده است این فیلم اموزشی در بسیاری از فروشگاهها برای فروش قرار گرفته است حتی با کیفیت های بسیار پایین تر اما فیلم اموزشی ما با کیفیت دی وی دی DVD است.

قيمت : 5,000 تومان

عکس کوچکترین MP3 Player جهان



نظرات شما عزیزان:

farin
ساعت17:33---27 تير 1390
سلام دوست عزیز!من farinهستم ..یه

وب زدم که خیلی دوسش دارم ومیخوام این

وب روبه داداشم هدیه بدم!

خوشحال میشم شماهم قدم رنجه فرمایید

به وب من یه سرکوچیک بزنیدونظر

بدید!!منتظرشماهستم..وب شماروهم

بی بروبرگشت لینک می کنم!

فقط یه سوال جایی واسه وبلاگ من هم

توی لینک های وب خوب شما هســ؟؟

اگه هست من روبااسم❤❤*Cup of loVe*❤❤

لینک کنید باتشکرfarin


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده توسط hamide abohosseini در دو شنبه 27 تير 1390برچسب:خريد پستي مجموعه آموزش های کامل انواع دفاع شخصی , خريد پستي بسته آموزشي,خريد پستي,فروشگاه اينترنتي ايران شاپ , ساعت 15:21 | لینک ثابت |

کلیه ی حقوق مادی و معنوی وبلاگ iran-shop محفوظ می باشد.
طراحی شده توسط گروه اينترنتي بابل 0111.